Lantionpohjan lihas

Lantionpohjan lihasten jumppa:

kehittää lihaksia ehkäisten ja korjaten virtsankarkailua. Lihasten harjoittelu lisää myös tuntumaa yhdynnässä ja parantaa siten rakastelunautintoa. Sanotaan, että naisen orgasmi voi olla sitä voimakkaampi mitä voimakkaammat lantionpohjan lihakset ovat.

Alla on mainittu muutamia laadukkaita tuotteita ja kerrottu harjoittelusta niiden kanssa: 

Smart balls Teneo Uno

Tämä silikonista valmistettu vaginakuula on erityisesti suunniteltu aloittelijoille sekä naisille, joilla kohtu on kallistunut taaksepäin ja jotka haluavat tehokasta ja miellyttävää harjoitusta lantiopohjan lihaksilleen.

Smart balls Teneo Duo, kahden pallon ”perinteiset geishapallot”. Kuulan halkaisija: 3.6 cm. Uno:lla tai Duo:lla, voit harjoitella seuraavasti

Aktiivinen harjoittelutapa: Laita pallo sisälle esim. suihkussa ja vedä narusta ulospäin laittaen lantionpohjan lihaksilla samalla vastaan. Voit tuntea kädelläsi lihaksen voimakkuuden. Tee 20 X 5 puristus ja ulospäin vetoharjoitusta.

Passiivinen harjoittelutapa: laita pallo sisälle ja liiku siten, että peppu keinuu ja pallon sisällä oleva toinen pallo liikkuu kunnolla ison pallon sisällä. Saatat tuntea seksuaalista nautintoa ja pallon tärähdykset saavat lantionpohjan lihaksesi supistelemaan, jolloin lihaksesi saa "passiivista” harjoitusta. Max 20 minuuttia kerrallaan.

Pallot ovat hiljaiset, vaikka niiden sisällä olevat pienemmät pallot ovat täydessä toiminnassa, joten voit tehdä pienen kävelylenkin pallot sisälläsi.

Lelo Luna De Luxe, harjoittelupallot, normaalikoko tai pieni.

Valmistuksessa on ajateltu lantionpohjan lihasten tehokasta ja monipuolista treenaamista, hygieenisyyttä sekä seksuaalisen mielihyvän maksimointia.

Pakkauksessa on kahdet eri painoiset geishakuulat. Toisin kuin "perinteiset" geishakuulat, Lelo luna- kuulat ovat valmistettu erillisistä osista. Kaksi palloista on irrallaan toisistaan ja toisessa niistä on naru.

Näin voit harjoittaa lantionpohjan lihaksiasi laittamalla joko yhden tai kaksi kuulaa emättimeen. Laittaessasi ne irrallisina, pallot pyrkivät tulemaan ulos painonsa vuoksi ja pyri jännittämään lihaksiasi siten, että saat pidettyä pallon/pallot sisälläsi. Voit aloittaa harjoittelun 5 minuutin jumpalla edeten max. 20 minuutin harjoitteluun. Yhden pallon avulla voit harjoitella lihaksia esimerkiksi vetämällä narusta palloa ulospäin ja samalla jännittämällä lantionpohjan lihaksiasi.

Lelo luna-pallot saa myös yhdistettyä "perinteisiksi" geishakuuliksi silikonista valmistetun "vyön" avulla. Nämä ominaisuudet mahdollistavat monipuolisen lantionpohjan lihasten harjoittelun eritasoisille henkilöille. Lihasten kunnon kasvaessa voit jatkaa harjoittelua, painavampien sinisten kuulien avulla.

Kuulat ovat saumattomia ja naru on päällystetty silikonilla. Niiden sisällä on kumipäällysteiset metallikuulat, jotka aiheuttavat nautinnollista tärinää kuulien ollessa sisällä emättimessä. Lelo luna- geishakuulat ovat erittäin hiljaiset, joten voit käyttää niitä missä ja milloin vain.

Geishakuulat ovat vesitiiviit ja ne on helppo puhdistaa. Silikonista tehty "vyö" tekee kuulien pinnalle kohouman, joka antaa lisätunnetta emättimen seinämän kautta. Vaaleanpunaisten kuulien paino 2 x 28 g ja vaal.sinisten 2 x 37 g. Halkaisija pienessä 29 mm ja normaalikoossa 35 mm.

 

Muistathan rentouttaa vatsan hyvin harjoittelun jälkeen, sillä jännitys lantionpohjan lihaksessa voi johtaa virtsankarkailuun. Aina harjoittelun jälkeen muista siis rentouttaa lihaksesi taputtelemalla vatsaasi hetken ajan, mielellään selällään maaten, ettei lihakseen jää jännityksiä.

Harjoittelupalloja ei suositella raskaana oleville, yhdynnän aikana käytettäväksi tai jos sinulla on joku sairaus emättimen alueella, tulehdus tai hiivaa.

Jos olet epävarma harjoittelun suhteen, keskustele ennen pallojen käytön aloittamista gynekologisi kanssa.